Friday 1 February 2013

60 ribu di jangka hadir di Ceramah Nik Aziz!!!!


Assalamualaikum,
Ceramah Nik Aziz akan berlangsung pada 4 Feb nanti di Padang Selising. Seperti biasa cakap-cakap kedai kopi menjadi tarikan ambo :)

Semalam (31 Januari 2013) TPM baru sahaja selesai menghadiri Program 1Malaysia di Semerak, tak perlu la ambo tepek gambar di sini sebab penuh dah di media massa dan media cetak termasuk media maya. Kehadiran di anggarkan 50 ribu orang. jalanraya sesak sepanjang 10 kilometer.

Yang mengejutkan ambo bukan angka itu, tapi statement dari seorang peminum di kedai kopi menyatakan seramai 60 ribu akan memenuhi Padang Selising pada 4 Feb 2013 nanti.. erkkk terkedu gak ambo.

Ambo balik 'nengung' depan laptop wat kerja rumah skit hasil yang ambo dapat dari statement si polan tadi adalah tidak munasabah langsung :)


Baca dan fahami.. maknanya kalau la ada si polan menyatakan kehadiran pada malam itu nanti lebih dari 10,000 orang maknanya PLAWOKKKK!!!!!!  

Kenapa PLAWOK?? Sbb malam itu nanti separuh padang di jangkakan di sediakan utk peniaga :) pastu yang hadir tak duk rapat2 :). Ok kalu korang ada alasan yang munasabah 10,000 org kehadiran sila bagitau ambo :) ok, Wasalam.

No comments:

Post a Comment