Thursday 7 February 2013

Teknologi Poo ( T-POO ) Pertama di Dunia!

Assalamualaikum,
Tinggal beberapa hari lagi genap la setahun janji PAS untuk membina Stadium Bukit Merbau.

Tetapi hari ini berita mengejutkan bahawa Stadium ini akan siap dalam masa kurang 30 hari, bermakna sebelum PRU13 berlangsung stadium ini akan siap sepenuhnya!

Bagaimana ia di bina?

Teknologi baru yang telah di hasilkan oleh seorang Prof. Poo Tar Alam atau nama glamernya Huse, bukan Muse deh jangan salah sebut.

Teknologi ini di beri nama Teknologi Poo atau singkatannya T-Poo. Bagaimana ia berfungsi? Anda perlu datang sendiri untuk menyaksikannya kerana ia tidak akan di siarkan melalaui mana2 siaran telivisyen kerana akan berlaku masalah teknikal kepada kamera.

Projek T-Poo ini telah di luluskan oleh Tok Guru KePulauan Melaka, dan perletakkan batu asas di jangka akan di segerakan.

Stadium ini akan pertama kali di gunakan sebagai tempat Himpunan Kebangkitan Rakyat 121 (HKR121) dan ucaptama oleh Presiden baru Parti Angguk Semalaysia Tok Guru Mat Wan Tuwan.

Acara di jangka selesai jam 3.00 pagi, perkhidmatan keretapi laju akan di lanjutkan untuk memudahkan orang ramai balik ke rumah. Ingat jangan berzina di dalam keretapi!

Setakat ini sahaja cerita terbaru dari ambo. Wasalam.


No comments:

Post a Comment